rbuynik

  • ۰
  • ۰
دانلود پاورپوینت در مورد جشن تکلیف 1

دانلود پاورپوینت در مورد جشن تکلیف (1) .. دانلود پاورپوینت در مورد جشن تکلیف (1 ) فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 33 ویژگی و انواع بلوغ 1- قدرت تشخیص مسائل و پیش آمدهای زندگی و پذیرش مسئولیت های اجتماعی . 2- پیدایش ویژگی های تازه ای در ساختار، رفتار و نیازها و پیدایش تفاوت های پسر و دختر . 3- ایجاد توانایی اداره مستقل اقتصاد زندگی و یافتن موقعیت های اجتماعی . 4- پیدایش تغییرات وسیع شکل و حجم بدن و طرح کلی اندام و رشد اعضای بدن . 5- ایجاد آمادگی لازم برای انجام وظایف دینی همزمان با رسیدن به سن تکلیف . ادامه و دانلود

دانلود پاورپوینت علوم پنجم موضوع: جانورانی که مهاجرت می کنند و آنهایی که خواب زمستانی دارند

دانلود پاورپوینت علوم پنجم موضوع: جانورانی که مهاجرت می کنند و آنهایی که خواب زمستانی دارند .. دانلود پاورپوینت علوم پنجم موضوع: جانورانی که مهاجرت می کنند و آنهایی که خواب زمستانی دارند فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 16 جانورانی که مهاجرت می کنند پروانه مهاجرت می کند

دانلود پاورپوینت در مورد جشنواره جابربن حیان

دانلود پاورپوینت در مورد جشنواره جابربن حیان .. دانلود پاورپوینت در مورد جشنواره جابربن حیان فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 39 سرفصل ها بخش اول : تعریف و هدف بخش دوم: نقش ها بخش سوم : چگونگی پروژه بخش چهارم : تابلوها انواع پروژه تعریف پروژه علمی پروژه ی علمی عبارت است از کوشش علمی انفرادی یا گروهی دانش آموزان درباره ی یک موضوع معین که آنان ضمن این کوشش هیجان انگیز علمی، کار یک دانشمند را انجام می دهند و نگرش ها و مهارت های علمی او را پیدا می کنند . یعنی دانش آموزان سعی می کنند به دقت مشاهده کنند، سؤال بپرسند، جمع آوری اطلاعات کنند، فرضیه بسازند، آزمایش کنند و نتایج کار علمی خود را جمع بندی و ارائه نمایند .

دانلود پاورپوینت در مورد تمرین های عملکردی روان خوانی

دانلود پاورپوینت در مورد تمرین های عملکردی روان خوانی .. دانلود پاورپوینت در مورد تمرین های عملکردی روان خوانی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 12 کلمه هایی را که نشانه ی ( و ) در آن ها صدای ( او ) می دهد ، رنگ سبز بزن . کلمه هایی را که نشانه ی ( و ) در آن ها بی صدا است ، رنگ قهوه ای بزن . کلمه هایی را که نشانه ی ( و ) درآن ها صدای ( ـــُ ) می دهد ، رنگ نارنجی بزن . کلمه هایی را که نشانه ی ( و ) درآن ها صدای (واو ) می دهد ، رنگ آبی بزن . کلمه ها یی را که در جمله ها ی زیر می بینی به ترتیب ، به هم وصل کن تا شکل کاملی به دست بیاید . شکل را رنگ بزن . - روزی خرس کوچولو برای جنگیدن با میکروب ها به راه افتاد . - بچّه فیلی را دید و از او پرسید : (( میکروب ها را این طرف ها ندیده ای ؟ )) - به بقیّه ی حرف های بچّه فیل گوش نکرد و به راه خود ادمه داد .

دانلود پاورپوینت در مورد تم 12

دانلود پاورپوینت در مورد تم 12 .. دانلود پاورپوینت در مورد تم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 13 اهداف ۱ درک مفهوم مقایسه ۲ درک مفهوم کمتری و بیشتری و تشخیص دسته ٔ با تعداد کمتر روش تدریس ∗ به دانش آموزان تعدادی شی ٔ مثل نخود و لوبیا در دو دسته بدهید و از آنها بخواهید عدد هر دسته را بیان کنند و تعداد آنها رابا یکدیگر مقایسه کنند . این فعالیت را چندین مرتبه با عددهای مختلف تمرین کنید . ∗∗ به صفحه آغازین بخش مراجعه و از دانش آموزان بخواهید که تعدادی اشیا مثل هم مانند تعداد دختران و تعدادپسران که در بوستان مشغول بازی هستند را با یکدیگر مقایسه کنند. مشابه این سؤال را با کمک تصاویر صفحه ٔ آغازین مطرح کنید . ∗∗∗ دانش آموزان بدون استفاده از نماد بیشتری وکمتری تنها دسته ای که تعداد آن کمتر است را رنگ کنند.ابتدا عدد مربوط به هر دسته را بنویسند، سپس هر دسته که تعداد (عدد) کمتری دارد را رنگ کنند .

دانلود پاورپوینت در مورد تکالیف یادگیری

دانلود پاورپوینت در مورد تکالیف یادگیری .. دانلود پاورپوینت در مورد تکالیف یادگیری فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 23 تعریف تکلیف l از نظر آموزشی کلیه فعالیت هایی که معلمان در جهت تکمیل یا کاربردی کردن آموزشی های کلاسی یک دانش آموز مقرر می کند عنوان تکلیف را به خود می گیرد . هدف تکلیف l دست یابی دانش آموزان به مهارت های کلاسی، نوشتاری، حسی -حرکتی ،فکری و می باشد .

دانلود پاورپوینت کسر متعارفی؛ تقسیم عدد صحیح بر کسر

دانلود پاورپوینت کسر متعارفی؛ تقسیم عدد صحیح بر کسر .. دانلود پاورپوینت کسر متعارفی؛ تقسیم عدد صحیح بر کسر فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 13 مرحله 1:تقسیمی مانند تقسیم زیر را داریم .

دانلود پاورپوینت در مورد تقارن از اول تا چهارم

دانلود پاورپوینت در مورد تقارن از اول تا چهارم .. دانلود پاورپوینت در مورد تقارن از اول تا چهارم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 18

دانلود پاورپوینت در مورد تقارن و چندضلعی ها

دانلود پاورپوینت در مورد تقارن و چندضلعی ها .. دانلود پاورپوینت در مورد تقارن و چندضلعی ها فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 15 کاربرد زیبایی از تقارن در معماری ایرانی هدف: ایجاد انگیزه برای یادگیری تقارن عکسی از خانه طباطبایی ها - کاشان ¢ نیمساز یک زاویه را می شناسد . ¢ به کمک نقاله نیمساز زاویه را رسم می کند . ¢ مجموع زاویه های یک مثلث (180 درجه) را محاسبه می کند . ¢ زاویه مجهول را در مسئله های مربوط پیدا می کند .

دانلود پاورپوینت تفسیر نقاشی کودکان با موضوع خانواده مربوط به درس روان شناسی بالینی کودک

دانلود پاورپوینت تفسیر نقاشی کودکان با موضوع خانواده مربوط به درس روان شناسی بالینی کودک .. دانلود پاورپوینت تفسیر نقاشی کودکان با موضوع خانواده مربوط به درس روان شناسی بالینی کودک فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 50 نام و نام خانوادگی : ع. م (پسر 6 ساله ) تاریخ اجرا : 90/8/12 ترکیب واقعی خانواده : پدر(36 ساله)، مادر(32 ساله ) ، خواهر(9 ساله) و خودش این ها کجا هستند؟ در خیابان این ها چکار می کنند؟ می خواهند به بازار بروند و برای خواهرم لباس نو بخرند . این ها چه کسانی هستند؟ (به ترتیب کشیدن ) بابا، مامان، خواهرم، خانه این ها نسبت به هم چه احساسی دارند؟ احساس خوب کدام یک از همه مهربان تر است؟ چرا؟ نمی دانم. مامان، بابا . کدام یک از همه کمتر مهربان است؟ چرا؟ نمی دانم . 7- کدام یک از همه خوشبخت تر است؟ چرا؟ نمی دانم . 8- کدام یک از همه کمتر خوشبخت است؟ چرا؟ من. چون از همه کوچکترم . 9- کدام یک از همه بهتر است؟ چرا؟ نمی دانم. مامان یا بابا . 10- این ها می خواهند با ماشین به گردش بروند، اما برای همه در ماشین جا نیست. یک نفر باید در خانه بماند. کدام یک؟

دانلود پاورپوینت در مورد آزمون خانه ــ درخت ــ آدم تفسیر نقاشی

دانلود پاورپوینت در مورد آزمون خانه ــ درخت ــ آدم (تفسیر نقاشی) .. آزمون خانه ــ درخت ــ آدم (تفسیر نقاشی ) فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 28 تاریخچه مراحل تحول کشیدن نقاشی در کودکان ž 11 ماهگی :کودک بدون قصد خاص لکه و خطوطی را پدید می اورد ← هدف ارضای میل به کثیف کردن ← تحول روانی حرکتی ž 18 ماهگی :ترسیم خطوط انحنا داری که از مرکز شروع می شود و بخشی از فضا را محدود می کند.اشکال مارپیچی و حلزونی هستند و بدون بلند کردن دست ترسیم می شوند.کودک جذب فعالیت است و نتیجه برایش مهم نیست . ž ž 2 سالگی:ترسیم خطوط حرکتی مهار شده ← گذار از خط پیوسته به ناپیوسته ž 2.5 سالگی :ترسیم خطوط عمودی افقی نقطه چین و دایره ž 3 سالگی:بستن خطوط تقلیدی ادراک شباهت و نام گذاری اشکال ،ادمک وزغ گونه، دایره مرکزی و چند خط متصل به ان ← معرف تحول کودک ž ž ž

دانلود پاورپوینت در مورد تفسر رورشاخ دکتر ابراهیمی 1390

دانلود پاورپوینت در مورد تفسر رورشاخ دکتر ابراهیمی 1390 .. دانلود پاورپوینت در مورد تفسر رورشاخ دکتر ابراهیمی 1390 فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 29 رابط پاسخ های M,C مفهوم درونگرایی و برونگرایی M˃C: درونگرایی : بازداری قابل ملاحظه در میان احساسات، خیالبافی،تصورپردازی ،فوبی ورفتارهای وسواسی C˃M : برونگرایی و آزمون واقعیت EB=M/C: درجه آگاهی فرد ازآنچه در درونش می گذرد .(Experience Balance) Σ C : Σ M= تعادل درونگرایی و برونگرایی

دانلود پاورپوینت در مورد تغییر در خانواده

دانلود پاورپوینت در مورد تغییر در خانواده .. دانلود پاورپوینت در مورد تغییر در خانواده فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 46 در کدام یک از موارد زیر از شناسنامه استفاده نمی کنیم ؟ الف) رفتن به رستوران ب) ثبت نام در مدرسه ج) گرفتن دفترچه بهداشتی

دانلود پاورپوینت علوم پنجم تغییرات مواد

دانلود پاورپوینت علوم پنجم تغییرات مواد .. دانلود پاورپوینت علوم پنجم تغییرات مواد فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 26 مواد مختلف یعنی عنصرها، ترکیب ها و مخلوط ها همیشه به یک صورت باقی نمی مانند و ممکن است تغییر کنند و می دانیم که همه مواد از نظر رنگ، حجم، بو، سختی و نرمی با هم متفاوتند و علی رغم این تفاوت ها بعضی از مواد به هم شبیه اند . 1- همه ی مواد حجم دارند . 2- همه ی مواد وزن دارند .

دانلود پاورپوینت علوم درس : تغییرات مواد

دانلود پاورپوینت علوم درس : تغییرات مواد .. دانلود پاورپوینت علوم درس : تغییرات مواد فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 14 مواد تغییر می کنند } } مواد مختلف مانند عنصرها و ترکیب ها و مخلوط ها همیشه به یک صورت باقی نمی مانند و ممکن است تغییر کنند .

دانلود پاورپوینت در مورد تست هوش

دانلود پاورپوینت در مورد تست هوش .. دانلود پاورپوینت در مورد تست هوش فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 17 o امتحان زوال عقل o در اینجا چهار سؤال معمولی و یک سوال جایزه وجود دارد. شما باید فوراً به آنها پاسخ دهید. شما نباید وقت زیادی تلف کنید، به همة سوالات فوراً پاسخ دهید . قبوله؟ o آماده؟ حرکت !!!

دانلود پاورپوینت ضرب پایه سوم ابتدایی

دانلود پاورپوینت ضرب پایه سوم ابتدایی .. دانلود پاورپوینت ضرب پایه سوم ابتدایی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 10 موضوع درس : ضرب پایه سوم ابتدایی آرمان آموزشی : آشنای دانش آموزان با مفهوم ضرب اهداف آموزشی : اهداف جزئی : دانش آموزان در پایان این درس : با مفهوم و نماد ضرب اشنا خواهند شد . ضرب را با توجه به شکل و نمودار نشان خواهد داد . مفهوم ضرب را بیان می کند .

دانلود پاورپوینت نقش تربیتبدنی و انواع بازیهای بومی و محلی در مقطع ابتدایی

دانلود پاورپوینت نقش تربیتبدنی و انواع بازیهای بومی و محلی در مقطع ابتدایی .. دانلود پاورپوینت نقش تربیت بدنی و انواع بازی های بومی و محلی در مقطع ابتدایی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 19 } اهمیت و ارزش فعالیت های جسمانی : } شرکت در فعالیت های جسمانی در خلال دوران کودکی، ارتقای سلامت و تندرستی همه جانبه را به ارمغان می آورد در حقیقت، دوران کودکی، یک مقطع حساس بحرانی برای قوت بخشیدن به ظهور و توسعه یک سبک زندگی سالم به حساب می آید . برخی از جنبه های آشنایی بنیادین کودک در خصوص زندگی به صورت تمام و کمال در زمان شروع مدرسه پایه ریزی می شود.با این وجود می تواند در آینده نیز سبک زندگی خویش را تغییر دهد . به عنوان مثال داشتن یک سبک زندگی فعال می تواند در نتیجه ی تشویق و ترغیب افراد مهمی از جمله معلمانی که با کودک سروکار دارند به وجود آید. بی شک معلمان نقشی حیاتی در کمک به رشد نگرش ها و رفتارهای مربوط به فعالیت جسمانی، رژیم غذایی و سلامتی کودک دارند .

دانلود پاورپوینت تدریس نشانه ضـ ض

دانلود پاورپوینت تدریس نشانه ضـ ض .. دانلود پاورپوینت تدریس نشانه ضـ ض فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 16 دانلود پاورپوینت تدریس نشانه ضـ ض

دانلود پاورپوینت تدریس نشانه حـ ح

دانلود پاورپوینت تدریس نشانه حـ ح .. دانلود پاورپوینت تدریس نشانه حـ ح فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 18 دانلود پاورپوینت تدریس نشانه حـ ح

دانلود پاورپوینت تدریس_نشانه_ج

دانلود پاورپوینت تدریسنشانهج .. دانلود پاورپوینت تدریسنشانهج فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 18 دانلود پاورپوینت تدریسنشانهج

دانلود پاورپوینت تدریس_نشانه_ث

دانلود پاورپوینت تدریسنشانهث .. دانلود پاورپوینت تدریسنشانهث فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 14 دانلود پاورپوینت تدریسنشانهث

دانلود شبکه های کامپیوتر

دانلود شبکه های کامپیوتر چکیده استفاده از شبکه های کامپیوتری در چندین سال اخیر رشد فراوانی کرده وسازمانها وموسسات اقدام به برپایی شبکه نموده اند . هر شبکه کامپیوتری باید با توجه به شرایط وسیاست های هر سازمان ، طراحی وپیاده سازی گردد. در واقع شبکه های کامپیوتری زیر ساخت های لازم را برای به اشتراک گذاشتن منابع در سازمان فراهم می آورند؛در صورتیکه این زیر ساختها به درستی طراحی نشوند، در زمان استفاده از شبکه مشکلات متفاوتی پیش آمده و باید هزینه های زیادی به منظور نگهداری شبکه وتطبیق آن با خواسته های مورد نظر صرف شود. در زمان طراحی یک شبکه سوالات متعددی مطرح می شود: -برای طراحی یک شبکه باید از کجا شروع کرد؟ -چه پارامترهایی را باید در نظر گرفت ؟ -هدف از برپاسازی شبکه چیست ؟ - انتظار کاربران از شبکه چیست ؟ - آیا شبکه موجود ارتقاء می باید ویا یک شبکه از ابتدا طراحی می شود؟ -چه سرویس ها و خدماتی برروی شبکه ارائه خواهد شد؟ بطور کلی قبل از طراحی فیزیکی یک شبکه کامپیوتری ، ابتدا باید خواسته ها شناسایی وتحلیل شوند، مثلا در یک کتابخانه چرا قصد ایجاد یک شبکه را داریم واین شبکه باید چه سرویس ها وخدماتی را ارائه نماید؛

دانلود پاورپوینت تدریس_نشانه_اِ_ـ_ِ_ـه_ه

دانلود پاورپوینت تدریسنشانهاِـِـهه .. دانلود پاورپوینت تدریسنشانهاِـِـهه فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 24 تکرار وتمرین در گفتن وشنیدن نشانه جدید نشانه جدید را در کلمات هم پایان به دانش آموز آموزش دهید ( یادگیری نشانه جدید در پایان کلمات راحت تر است مگر در بعضی نشانه ها که در کلمات هم آغاز یادگیری برای شاگردان راحت تر انجام می شود ،مثل نشانه آ که در کلمات هم آغاز یادگیری آسان تر است .) آموزش صدای کلمات را در ابتدای سال تحصیلی فقط برای کلماتی که صدای کمتری دارند به کار ببرید .سپس کلمات دارای هجا وصدای بیشتر را اموزش دهید،دانش آموزان برای صداهای کلمات به طور منظم با چوبک یا انگشت بر روی میز ضربه بزنند . دقت دیداری وادراک دیداری شاگردان را با توجه زیاد به تصاویر ونشانه جدید تقویت کنید مطابقت تصویر وبیان شفاهی آن در یادگیری کلمات ونشانه ها بسیار موثر است ، لذا این آموزش را به صورت مستمر پیگیر باشید . کلمات هر نشانه را چندین بار برای شاگردان نشان دهید واز آنان بخواهید تا در حد توان خود در هر درس تصاویری برای نشانه جدید به حافظه بسپارند وآنان را در این ا

دانلود پاورپوینت تدریس_م

دانلود پاورپوینت تدریسم .. دانلود پاورپوینت تدریسم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 9 دانلود پاورپوینت تدریسم

دانلود پاورپوینت تدریس_ش

دانلود پاورپوینت تدریسش .. دانلود پاورپوینت تدریسش فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:34 دانلود پاورپوینت تدریسش

دانلود پاورپوینت تدریس_س

دانلود پاورپوینت تدریسس .. دانلود پاورپوینت تدریسس فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 16 دانلود پاورپوینت تدریسس

دانلود پاورپوینت تدریس_پ

دانلود پاورپوینت تدریسپ .. دانلود پاورپوینت تدریسپ فرمت فابل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 17 دانلود پاورپوینت تدریسپ

دانلود پاورپوینت تدریس_اُ

دانلود پاورپوینت تدریساُ .. دانلود پاورپوینت تدریساُ فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 8 دانلود پاورپوینت تدریساُ

دانلود پاورپوینت تدریس نشانه ط

دانلود پاورپوینت تدریس نشانه ط .. دانلود پاورپوینت تدریس نشانه ط فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 15 دانلود پاورپوینت تدریس نشانه ط

دانلود پاورپوینت در مورد تدریس نشانه ضـ ض

دانلود پاورپوینت در مورد تدریس نشانه ضـ ض .. دانلود پاورپوینت در مورد تدریس نشانه ضـ ض فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 16

دانلود پاورپوینت در مورد تدریس رویدادی

دانلود پاورپوینت در مورد تدریس رویدادی .. دانلود پاورپوینت در مورد تدریس رویدادی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 9 - گانیه بنیان گذار اصلی این روش (بریگز و ویگر ادامه دهنده وقوت بخش به این روش ) - بریگز و ویگر : آموزش عبارت است از یک مجموعه رویداد . - هدف آموزش : پدیدآوری زمینه مناسب یادگیری و کمک به فراگیر در روند آموزش

دانلود پاورپوینت در مورد نشانه تشدید

دانلود پاورپوینت در مورد نشانه تشدید .. دانلود پاورپوینت در مورد نشانه تشدید فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 12

دانلود پاورپوینت در مورد تحول بنیادین آموزش و پرورش

دانلود پاورپوینت در مورد تحول بنیادین آموزش و پرورش .. دانلود پاورپوینت در مورد تحول بنیادین آموزش و پرورش فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 27 آیات الهام بخش تحول بنیادین یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اسْتَجِیبُواْ لِلّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاکُم لِمَا یُحْیِیکُمْ سوره انفال آیه 24 مَنْ عَمِلَ صالِحاً مِنْ ذَکَرٍ أَوْ أُنْثى‏ وَ هُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیاةً طَیِّبَةً وَ لَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُمْ بِأَحْسَنِ ما کانُوا یَعْمَلُونَ سوره نحل آیه97 ´ آموزش و پرورش کنونی کشور ما، ساخته و پرداخته فکرما و برنامه های ما و فلسفۀ ما نیست، بنای کار بر آن فلسفه ای نبود که ما امروز دنبال آن فلسفه هستیم . (1386/5/3 ) اصل اینکه نظام آموزش و پرورش ما احتیاج به یک تحول دارد را همه پذیرفته اند . این نظام قدیمی آموزش و پرورش در کشور اگر هیچ عیب دیگری هم نمی داشت ، همین که با گذشت زمان هیچ نوآوری در آن بوجود نیامده بود،کافی بود که انسان آن را رد کند و معت

دانلود پاورپوینت در مورد آشنایی با بورس اوراق بهادار درس: اصول حسابداری 1

دانلود پاورپوینت در مورد آشنایی با بورس اوراق بهادار درس: اصول حسابداری 1 .. آشنایی با بورس اوراق بهادار درس: اصول حسابداری 1 فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 20 فهرست o o تعریف بورس و اوراق بهادار o چگونگی بوجود آمدن بورس اوراق بهادار o سابقه بورس اوراق بهادار در جهان o تاریخچه ایجاد بورس اوراق بهادار در ایران o مزایا و معایب بورس از دیدگاه سرمایه گذاران o تالار بورس اوراق بهادار و انواع آن o نحوه ورود و فعالیت در بورس اوراق بهادار ایران o روش های انجام معامله در بورس ایران بورس : BOURSE در اصل کلمه ای فرانسوی می باشد که مانند بسیاری ازلغات فرانسوی وارد فرهنگ و ادب فارسی شده است . معنای لغوی آن در زبان فرانسوی « کیف پول » می باشد . اما این کلمه جادویی امروز مفهومی فراتر از کیف پول به خود گرفته است و یکی از معیارها و شاخص های اساسی اقتصاد کشورها به حساب می آید . واژه­ی بورس از نام خانوادگی شخصی بنام واندربورس اخذ شده که در اوایل قرن پانزدهم در شهر بروژ (Bruges) در بلژیک می زیسته و صرافان شهر در مقابل خانه او گرد می آمدند و به دادوستد کالا و پول و اوراق بهادار می &z

دانلود پاورپوینت در مورد تب و تشنج در کودکان

دانلود پاورپوینت در مورد تب و تشنج در کودکان .. دانلود پاورپوینت در مورد تب و تشنج در کودکان فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 43 تب خود عاملی برای ایجاد تشنج است تشنج ناشی از تب، نوعی از تشنج است که با تب های بالاتراز 39 درجه سانتیگراد در ارتباط است . تب نیز به علت وجود یک کانون عفونی در بخشی بجز از مغز است . تشنج ناشی از تب اغلب در کودکان شش ماهه تا پنج ساله اتفاق می افتد و علیرغم وحشتناک بودن، اغلب اوقات چندان جدی و خطرناک نیست

بررسی و مقایسه تنش های پسماند در نمونه های تنش زدایی شده به روش حرارتی و آلتراسونیک حدود 14 صفحه قالب ورد

بررسی و مقایسه تنش های پسماند، در نمونه های تنش زدایی شده به روش حرارتی و آلتراسونیک (حدود 14 صفحه قالب ورد ) یک تحقیق و مقاله عالی و قابل توجه که نظر هر استادی رو جلب میکنه و نمره تون رو بسادگی میگیرید و در ارائه هم مشکلی ندارید چون فقط 14 صفحه هستش - بهتره دل دل نکنی و نتیجه یک ترم رو با اطمینان به پایان ببری

دانلود پاورپوینت در مورد تاریخچه ی زمین

دانلود پاورپوینت در مورد تاریخچه ی زمین .. دانلود پاورپوینت در مورد تاریخچه ی زمین فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 9 سنگ های رسوبی سنگ های رسوبی به علت این که لایه لایه هستند و لایه های آن ها موازی هستند و لایه ها به ترتیب قدمت بر روی هم قرار می گیرند در موقع تشکیل می توانند اطلاعاتی مانند آب و هوا عمق آب و شوری و شیرینی آب، ساکن یا متلاطم بودن آب و . نشان دهند . به آثار و بقایای موجودات زنده که در بین برخی از مواد تشکیل دهنده ی پوسته ی زمین پیدا می شوند،فسیل می گویند بهترین مکان برای فسیل شدن دریاهای گرم و کم عمق است در میان موجودات زنده امکان فسیل شدن آن هایی که اعضای مانند استخوان دارند بیش تر بوده است

دانلود پاورپوینت در مورد پیش نیاز های اولیه ی مهارت نوشتن

دانلود پاورپوینت در مورد پیش نیاز های اولیه ی مهارت نوشتن .. دانلود پاورپوینت در مورد پیش نیاز های اولیه ی مهارت نوشتن فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:19 مواردی که برای آغاز نوشتن باید مورد بررسی قرار داد : 1- آگاهی از دست برتر کودک 2- رابطه ی حافظه ی دیداری و نوشتن 3- هماهنگی چشم و دست برای نوشتن 4- سمت شناسی و شناخت مفاهیم ساده 5- آمادگی بدن کودک برای نوشتن

دانلود پاورپوینت در مورد نظریه شناختی ژان پیاژه

دانلود پاورپوینت در مورد نظریه شناختی ژان پیاژه .. دانلود پاورپوینت در مورد نظریه شناختی ژان پیاژه فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 13 علاقه پیاژه به زیست شناسی باعث شد که او در 22 سالگی به کسب درجه ی دکتری نایل شود. تحقیقات اختصاصی پیاژه در زمینه ی هوش با کار در آزمایشگاه بینه در پاریس آغاز شد . پیاژه با توجه به پاسخ های کودکان به آزمون ها ، متوجه پاسخ های نادرست آن ها و نوعی نظم ویکنواختی در اشتباهات شد . ( کدیور ص 22 ) نکته ی جالب برای پیاژه این نبود که کودکان چه تعداد پاسخ درست می دهند بلکه برای او این مسئله برانگیزاننده بود که اشتباهات کودکان هم سن ، مشابه است . روشی که کودک دنیا را احساس و تفسیر می کند بسیار متفاوت از یک بزرگسال است .( بیابانگرد، نعمتی ص 14 ) پیازه می خواست منشأ و چگونگی تکامل دانش را در نزد نوع بشر مطالعه کند و بدین منظور رشد شناخت را در کودکان وسیله قرار داد( سیف ص69 )

دانلود پاورپوینت مدیریت پوشه کار دانش آموز

دانلود پاورپوینت مدیریت پوشه کار دانش آموز .. دانلود پاورپوینت مدیریت پوشه کار دانش آموز فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 62 پوشه کار یکی از این شیوه های نوین ، روش پوشه کار ( کار پوشه ،کار نما سنجش پرونده ای ، پوشه عملکرد ) است . } پوشه کار : یکی از ابزارهای مهم در ارزشیابی کیفی- توصیفی است که هویت دانش آموزان را در همه ی ابعاد شخصیتی با هدف و سازمان منظمی در خود نگهداری می نماید . } پوشه کار هم ابزار است هم شیوه ی جدید از سنجش یادگیری دانش آموز را برای ما فراهم می کند . کارپوشه/پوشه کار : مجموعه ای هدفدار و منظم از کار و فعالیت دانش آموزان است که تلاش،کوشش،پیشرفت،رشد دستاوردها و موقعیت های آن ها را نشان می دهد.مجموعه ای که دانش آموزان با مطالعه و بررسی آن به یادگیرندگانی پویا و فعال تبدیل می شوند. چنین افرادی در برابر یادگیری و پیشرفت خود مسئول اند.این ابزار در واقع وسیله ای برای نظم بخشیدن و هدفمند کردن اطلاعات جمع آوری شده است .

دانلود پاورپوینت زنگ علوم و هوای سالم

دانلود پاورپوینت زنگ علوم و هوای سالم .. دانلود پاورپوینت زنگ علوم و هوای سالم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 10 چگونگی تهیه ی گزارش از یک بازدید و ارائه ی آن به کلاس : 1 . مشاهده ی دقیق یادداشت برداری ارائه ی مطالب و گفت و گو

دانلود پاورپوینت ریاضی پنجم؛ ضرب کسر ها

دانلود پاورپوینت ریاضی پنجم؛ ضرب کسر ها .. دانلود پاورپوینت ریاضی پنجم؛ ضرب کسر ها فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 11

دانلود دنیای امار

دانلود دنیای امار دید کلی از آنجا که در سرشماری تمام واحدهای جامعه باید شمارش شود این کار پرهزینه و وقتگیر خواهد بود. برای صرفه جویی در وقت و هزینه مجبوریم روش دیگری را بکار بریم. در اینجاست که اهمیت روش نمونهگیری آشکار میشود. در نمونه گیری معمولا نمونه کوچکی از جامعه را بررسی میکنیم و آن را برای کل جامعه تعمیم میدهیم . هر وقت تصمیم بگیریم که بوسیله بررسیهای نمونهای اطلاعاتی را تهیه کنیم، فورا با دو مطلب مواجه میشویم: تعریف دقیق جامعهای که علاقمند به مطالعه آن هستیم، و گزینش مشخصه یا مشخصههایی که باید ثبت شوند. مفاهیم کلی برای نمونه گیری از قبیل جامعه ، نمونه ، سرشماری و را برای ارائه دید کلی از روش نمونه گیری و مزایای آن در انجام بررسیهای آماری ضروری است معرفی شوند. تعاریف جامعه : در هر بررسی آماری ، مجموعه عناصر مورد نظر را جامعه مینامند. به عبارت دیگر ، جامعه مجموعه تمام مشاهدات ممکنی است که میتوانند با تکرار یک آزمایش حاصل شوند. سرشماری : سرشماری از جامعه متناهی ، بررسی است که تمام واحدهای جامعه را دربرمیگیرد. در ب

دانلود پاورپوینت در مورد درصد

دانلود پاورپوینت در مورد درصد .. دانلود پاورپوینت در مورد درصد فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 10 درصد و کسر اعداد برای اینکه به راحتی بتوانیم اعدادی را که به صورت کسر نوشته شده است، درصد آن را پیدا کنیم از جدول تناسب استفاده می کنیم . در ادامه به شکل ها دقت کنید و کسر هر یک را بگویید و سپس با استفاده از جدول تناسب درصد هر یک از شکل ها را بیان کنید .

دانلود پاورپوینت علوم پنجم؛ دوره ضمن خدمت تامین مدرس علوم

دانلود پاورپوینت علوم پنجم؛ دوره ضمن خدمت تامین مدرس علوم .. دانلود پاورپوینت علوم پنجم؛ دوره ضمن خدمت تامین مدرس علوم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 21

دانلود پاورپوینت علوم فصل دهم درون آشیانه

دانلود پاورپوینت علوم فصل دهم /درون آشیانه .. دانلود پاورپوینت علوم فصل دهم /درون آشیانه فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 10 بعضی از جانوران برای محافظت از خود و فرزندانشان و نگه داری غذا نیاز به لانه دارند . جانوران به روش های مختلفی لانه می سازند یا از فرزندانشان مراقبت می کنند . پرنده ای به نام ( چرخ ریسک ) آشیانه ی خود را با شاخه های نازک و برگ درختان در هم می بافد و با پرهای پرندگان دیگر آن را نرم می کند . آشیانه ( چرخ ریسک ) گود بوده ، از شاخه درختان آویزان است و یک سوراخ برای ورود و خروج پرنده دارد .

دانلود پاورپوینت در مورد زندگی ما و گردش زمین2

دانلود پاورپوینت در مورد زندگی ما و گردش زمین2 .. دانلود پاورپوینت در مورد زندگی ما و گردش زمین فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 9 ü در اثر چرخش زمین به دور خورشید فصل ها و سال ایجاد می شود ü هر سال 12 ماه یا 4 فصل طول می کشد ü با کم و یا زیاد شدن زاویه ی تابش خورشید به زمین میزان گرمای و نور آن تغییر می کند . ü زاویه ی تابش خورشید موجب ایجاد فصل ها با گرمای متفاوت می شود ü تابستان خورشید عمو و زمستان مایل می تابد

دانلود پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث : زنگ علوم و هوای سالم آب سالم

دانلود پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث : زنگ علوم و هوای سالم ،آب سالم .. دانلود پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث : زنگ علوم و هوای سالم ،آب سالم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 8 درس در یک نگاه : دانش آموزان عزیز در هنگام مشاهده ی پدیده های طبیعی باید از حواس خود استفاده کنید . مشاهدات خود را دقیق و در قالب جملات عینی یادداشت نمایید ، در زمان ارائه ی گزارش یا بحث و گفت و گو از نوشته های خود استفاده کنید .

دانلود پاورپوینت علوم دوم دبستان زنگ علوم

دانلود پاورپوینت علوم دوم دبستان زنگ علوم .. دانلود پاورپوینت علوم دوم دبستان زنگ علوم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 27 باید توجه داشت بوییدن و چشیدن بعضی از چیزها برای سلامتی ضرر دارد . قبل از چشیدن یا بوییدن پیزی با بزرگ تر یا معلم خود مشورت کنید 2- کار کدام یک از این 3 دانش آموز در گردش علمی درست است ؟ الف) ستاره دستش را بین علف های باغچه که به حرکت در آمده بود فرو برد ب ) مریم در باغ یک لانه در زمین پیدا می کند و دستش را داخل لانه می برد ج ) بهار در بین چمن ها حشره ای پبدا کرد اما قبل از نزدیک شدن به آن آموزگار را صدا زد

  • ۹۷/۰۱/۰۶
  • خرید پستی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی